Szolgáltatás

Nyomtatási-másolási szokások felmérése

 

Termék-kiválasztási tanácsadás
Az R-Copy Miskolc Kft megfelelő módszerekkel és tapasztalattal rendelkezik, hogy a jelenlegi szokásokat és a várható trendeket figyelembe véve javaslatot tegyen az ügyfél igényeinek leginkább megfelelő nyomtatási és másolási rendszer kialakítására, és szempontokat ad az ehhez szükséges eszközök kiválasztásához.

Nyomtatási/másolási szokások felmérése

A felhasználói igények pontos meghatározása a sikeres üzemeltetés feltétele. Egy kérdőíves és/vagy szoftveres felmérés elvégzése után az R-Copy Miskolc Kft munkatársai jelentést készítenek az ügyfél jelenlegi papír-felhasználási szokásairól és azok tényleges költségeiről.

Dokumentumkezelési és számlázási rendszerek kialakítása

A papírmentes iroda évtizedes ábrándja helyett a valóságot a papíralapú és elektronikus dokumentumok integrálásán alapuló dokumentumkezelő rendszerek jelentik. Az R-Copy Miskolc Kft a legmodernebb szoftver és hardver-eszközökből alakítja ki az ügyfél igényeinek leginkább megfelelő megoldást. A rendszerek bevezetésének természetesen része a felhasználók betanítása.
 

Tartós bérlet
A tartós bérleti konstrukció lehetővé teszi, hogy a : R-Copy Miskolc Kft ügyfelei pénzügyi mutatóik romlása nélkül juthassanak hozzá a legmagasabb szintű irodai rendszerekhez. A 36 és 48 hónapos konstrukcióknál az ügyfél havi díjat fizet az igénybevett szolgáltatásokért és eszközökért.

Eszközpark üzemeltetése
Az irodai rendszerek felhasználói általában nem tudnak vagy nem kívánnak felkészülni berendezéseik üzemeltetésére. A : R-Copy Miskolc Kft több konstrukciót kínál ennek a problémának a megoldására.
A berendezések működtetéséhez szükséges kellékek, a rendszeres tisztító karbantartások és a kopóalkatrészek cseréje, illetve a garanciaidő után a gépek esetleges meghibásodásának elhárítása megrendelhető eseti javítások formájában
A teljes körű üzemeltetési szerződés (TÜSZ) mindezeket a szolgáltatásokat egy példányszám alapú átalánydíjas csomagban kínálja. Az átalánydíj magában foglal minden üzemeltetéssel kapcsolatos költséget. Az üzemeltetési szerződés előnye, hogy tervezhetővé teszi a költségeket: a berendezések kopásából és esetleges meghibásodásából eredő költségek időbeni széthúzva jelentkeznek.
Az erőforrás kihelyezés kedvelt megoldás a házon belüli sokszorosító működtetésénél.

Régi berendezések cseréje és hasznosítása

A Ricoh különösen ügyel a környezetvédelmi szempontokra. A berendezések életciklusának végén a még hasznosítható eszközöket cserealapként jóváírja, a használhatatlan berendezéseket pedig elszállítja, és a megfelelő módon megsemmisítteti.


Home     Letöltés     Kapcsolatok     E-Ügyfélszolgálat